Spa för hjärnan

Myser till det med min Falunhund framför datorn. Helt sjukt hur mycket jag har slappnat av här uppe på så kort tid. Att komma hit är som att man kommer in i en annan värld där alla problem och funderingar som ständigt cirkulerar i ens huvud när man är hemma, försvinner. Eller förträngs. Välj vilket ni vill men ni fattar min poäng. Har insett att det kanske är väldigt nyttigt med en paus ibland, en riktig paus. Inte bara att ta ledigt en dag utan faktiskt göra något som får en på helt andra tankar! Bara slappna av. Vi är väldigt dåliga på det nu för tiden tror jag. Det är nog svårare än någonsin att komma ifrån sina problem för mobilen och datorn påminner ständigt en. Det är så lätt att komma i kontakt med allt nu för tiden. Har en slags hat-kärlek till dagens teknik. Let's face it, livet är komplicerat och ibland outhärdligt men åh så underbart ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0