Santa Clause is coming to town!

Julhysterin har börja sprida sig. Redan nu finns julsaker ute i butiken som folk glatt slänger sig över. Hysterin har t o m spridit sig till radion! Idag hörde jag Justin Biebers nya singel, han sjunger något om misteltoe bla bla bla. Herregud julsånger är inte okej än! Halloween har ju inte ens varit än.. Förstår mig inte riktigt på allt det här med att julen ska komma redan i oktober. Jag älskar i och för sig julen och allt vad det medför men att vi började sälja julpynt på jobbet innan jag en fyllt år, och jag fyller 10/10, va bara för mycket! Hösten hade ju precis börjat. Men jag ser fram emot när de första mysiga vinterdagarna med tjock snö, allt är vitt och i alla fönster står adventsljusstakar. Mys! Men jag vill nog ha lite höst innan. Vet inte riktigt om jag klarar av ett halvår med vinter?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0