Mörka toner ska det vara!

Jag har alltid tyckt bättre om att lyssna på när killar sjunger. Jag lyssnar mest på manliga artister av någon anledning. Kanske är en slump men när man kollar på idol och andra talangprogram så blir jag mer berörd av en kille som sjunger riktigt bra än när en tjej gör det. När Jay Smith var med så blev jag genast helt jayfrälst. Fast det blev ju de flest som kolla på idol. Men Daniel Karlsson, a k a The Moniker, va jag också helt tokig i. Den enda tjejen jag hejat på är nog Amanda men det var bara för att hon i finalen tävlade mot... vem det nu va, som jag inte gillade. Jag vet inte varför en killröst gör mig mer "trollbuden" än en tjejröst. Har ju alltid gillat vanliga killar som sjunger och spelar instrument så det kanske är därför, nån knäpp hormongrej eller kanske bara är någon knäpp grej som bara jag har för mig. Vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0