Knights in shining armour

I det kallaste rummet i huset ligger jag nu nerkrupen i min säng med en massiv filt över mig. Även om jag fryser som en gris så kan jag nog inte känna mer värme. Kom hem från Nina precis. Hon och Jessi överraskade mig på min födelsedag med en underbart smarrig tårta! Ingen har någonsin gjort något så fint för mig någon gång! Eller jo det finns en sak till som ligger i samma kategori. Förra året skrev Yngwe en dikt till mig på min födelsedag som han läste upp för mig och alla våra kompisar. Har jag inte fina vänner eller vad? Kan inte ens beskriva hur mycket dom betyder för mig...! Jag har haft världens tur att hitta vänner som jag kan berätta verkligen allt för utan att undanhålla något. Jag skäms inte för att prata om sånt som är svårt eller om saker som gör mig generad för dom dömmer mig inte utan lyssnar och ger råd. Slutet av min födelsedag har varit som tacksägelsedagen i USA, ni vet då man tänker på allt det bra man har i livet som man är tacksam för. Jag är så tacksam för att alla bra och dåliga beslut har lett mig till dessa människor för nu när jag har dom så vet jag att jag kommer aldrig släppa dom! <3 Dom får kämpa om dom vill komma loss haha! Tackar Nina och Jessi för att dom gjorde min födelsedag till en födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Boogiee

<3<3

2011-10-11 @ 00:26:24
Postat av: Snefot

Your the best! <3

2011-10-11 @ 19:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0