pang pang

Så gött med fredag. Just nu sitter jag i min säng och är skit trött, vet inte vad det är med mig. Ska snart börja städa vilket kommer ta minst plågsamma 1,5 timme. Men jag måste ju.

Idag efter skolan åkte jag hem till Jocke för att umgås lite. Som vanligt va det väldigt mysigt. Eftersom vi hade idétorka av vad vi skulle göra så föreslår jag att han ska lära mig spela counter strike. Jag vet inte vad det flög i mig men jag måste ju försöka lära mig och förstå lite känns det som nu när man har en nörd till pojkvän haha. Det jag skulle göra var att gå runt och skjuta terrorister men att gå, skjuta och flytta runt kameran och samtidigt skjuta va inte helt lätt. När man ser Jocke göra det går allt så snabbt medans jag gör en sak i taget. Gick lite bättre mot slutet dock men tänker inte direkt lära mig, det ligger nog längst ner på min prioriteringslista och den är oändlig!
Jag visade definitivt att jag inte passar att spela sådana spel. Hoppade till och gav ifrån mig ett litet förskräckt aah ofta följt av en svordom när jag blev dödad. Jag blev helt enkelt rädd när min gubbe blev nedskjuten haha. Han flög liksom helt plötsligt i luften. Klarar inte plötsliga hoppa eller ljud haha, lättskrämd som få!

Nu ska jag nog ta tag i städandet! Ha en bra fredag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0