Otur?

Hoppas ni alla har haft en lugn fredag den 13:de och att ni inte råkat ut för något. Jag har klarat mig haha! Idag blev det en hemmakväll, den första på länge! Jag fixade nämligen med mitt rum. Jag är så trött på det, vill egentligen tapetsera om och göra om hela skiten men palla. Hoppas på att jag flyttar ut om något år eller två. 
Inför hela makeovern av rummet gick jag och mamma och kollade lite på IKEA för lite inspiration. Vi hade inte tänkt köpa något men ja.. det gick ju sådär haha. Fick med mig en bänk hem till rummet så jag slipper min andra.
Själva viljan av att ändra möblerna i rummet gick kanske lite för långt haha. Min säng fick inte plats där jag ville ha den så vi tog till sågen och gjorde den kortare helt enkelt haha. Dramatiskt jag vet men nu har jag äntligen sängen där jag vill ha den! Känner mig ganska nöjd med rummet ändå även om det inte är helt klart. Vill fortfarande ändra hela rummet men nu är det en förändring till det bättre så jag är nöjd! Ska åka in till stan imorgon igen för att kanske köpa till någon, en ny tavla eller nåt. Ut med det gamla och in med det nya! Change is good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0