Grab somebody sexi tell'em hey, give me everything tonight

Springa runt i kalsonger, ha en förgreningssladd runt bröstet, hugga någon med en morot eller kasta en potatis på någon är vad som pågår i vår skola just nu, aka Killer. Vi har en tävling på PB där man kan vinna en Ipad så alla är jätte engagerade, ca 150 st på vår skola är med. Skit rolig grej tycker jag så tummen upp för PB!

Snart är det bal hörrni! Den 24/5 (och 1/6) är datumet som gäller. Jag är skit nervös av någon anledning, antagligen för att det känns så overkligt att den faktiskt ska hända efter två terminers prat och förberedelser för den. Kommer nog blir skit kul tror jag! Lite tråkigt när man har bra kompisar på andra skolor men..  
Det häftigaste kommer nog vara att se hur uppklädda alla kommer vara, alla tjejer kommer vara så vackra i sina klänningar och killarna kommer vara stiliga i sina kostymer och smokingar (ja jag använder ordet stilig just nu). Kommer bli awesome.

Nu ska jag gå och lägga mig med ångesten att jag inte känner mig redo för nationella provet i matte C på fredag.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: n

Peppa inför balen! Och lycka till på NP!

2011-05-19 @ 12:28:05
URL: http://justninaivarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0