Going crazy

Sitter här hemma och ska plugga. Eller ja, det var så det var tänkt men jag fastnade för ett spel på min mobil istället haha. Ja ja..

Hörrni?! Eftersom jag var för glad och har haft så mycket att göra i helgen så meddelar jag det nu istället: PROJEKTARBETET INLÄMNAT OCH KLART! Fattar ni eller?! Vilken enorm lättnad att 2 timmar innan deadline lämna in skiten? Sinnessjuk alltså. Yngwe var så sur de sista timmarna, för en gångs skull var det han istället för jag haha! Jag tror det blev riktigt bra, jag är stolt över oss!
Såklart firade vi det med en utekväll, vi förtjänade det.

Nu ska jag verkligen försöka koncentrera mig på det viktiga; mobilspelet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0