BWM edition

Min styvpappa har investerat i en självgående gräsklippare, ni vet en sån där läskig som kryper runt på tomten självmant. I alla fall, Nicke tyckte att den såg lite tråkig ut så han bestämde sig för att förvandla den till en BMW.. Vadå bilnörd haha? Men den blev skit cool i alla fall! Den fick till och med en rikigt BMW logga haha.  



Igår fick det bli en tjejkväll hemma hos Nina med Natta, Kristin och Anna. Va riktigt mysigt! Jag och Nina åkte ner och köpte godis på hemmakväll i Huskvarna och det blev nog lite mycket godis haha. Godis för typ 70 kr! Jag åt inte ens en tiondel av allt, så äckligt till slut!
Det blev en lyckad kväll med massa prat och skratt!

Idag ska jag bara ta det lugnt och förbereda inför balen lite. Provade precis min klänning och jag tror jag har blivit mindre elr nåt för den kändes stor! Ska sy in den lite fint så den sitter perfekt.
På tisdag smäller det och det ska bli så kul! Kommer dock vara nervös för att det faktiskt ska hända nu efter så lång tid som man pratat om det, sen ska det tydligen regna också så det kommer suga om det gör det!
Fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0