Balklänning (den nya) hämtad!

Nu har jag fixat ALLT till studenten och balen. Okej ska hämta upp biljetterna till balen nästa vecka men annars är allt färdigt! Känns skit skönt.
Idag va jag och hämtade min balklänning, I LÖÖV IT! Det är en mörkblå axelbandslös chiffongklänning, väldigt enkel. Till den ska jag ha ett par skitsnygga vita skor från nelly.com och en vit kuvertväska från Åhléns. Blir riktigt snyggt och enkelt. Sen ska jag ha ett jätte enkelt halsband samt matchande armband och enkla örhängen. Less is more!  
Med mig och hämtade den hade jag Nina som var så snäll och följde med. Hon va den första som fick se mig i den (känn dig speciell hihi) och hon tyckte den va skitsnygg. Jag provde den med skorna som jag ska ha till (den va i perfekt längd!) och när jag stog bredvid Nina såg jag ut som en jätte haha. Jocke sa att jag måste ha höga klackar så jag blir lite längre, jag är tydligen för kort haha! 
Såklart visade jag den för mamma och Madde med och dom älskade den så nu är det bara den viktigaste kritikern kvar; Jocke som ska få se den på söndag. Super nöjd i alla fall!

Ni som hänger med lite i min blogg vet ju att jag köpte en balklänning för ett tag sedan som jag nu försöker sälja. I helgen kommer det en tjej och kollar på den så jag hoppas att den passar henne! Håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0