Balen: 1 dag kvar

Ååh nu är balen snart här, helt sjukt! Imorgon ska Sp3f mfl gå balen.
Har planerat allt med smink och hur jag ska ta mig hit och dit så nu är allt klart! Gick igenom allt med Jocke innan och jag känner mig lite stressad med allt förutom att locka håret då jag har all tid i världen på mig men från och med sminkningen börjar tidsschemat och det gör mig lite nervös! Jag sminkar mig vid kl 1 vilket är ganska sent och se ska jag sätta upp håret där med samt klä på mig och allt på ca 1,5.. Kommer vara ett nervvrak imorgon. Jocke kommer förmodligen be mig lugna ner mig ett antal gånger innan jag faktiskt gör det. Men det ska bli skit kul i alla fall så kl 5 får ni befinna er vid stora hotellt om ni vill se mig om min awesome klass haha!
Nu ska jag göra det sista på mitt filosofiarbete så jag kan slappna av, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0