15 maj 2011

Jag har blivit alldeles för dålig med att blogga, okej inte för att det är så många som läser den här men för min egen del. Det är skönt att skriva lite meningslöst babbel ibland haha.
Idag är det söndag och alltså ganska logiskt så är det måndag imorgon vilket betyder skola. Fast imorgon kommer vi inte ha några vanliga lektioner utan vi ska ha utvärderingsförmiddag fram till 12 och sen slutar vi. För er som inte har en aning om vad jag pratar om så är utvärderingsförmiddagen till för at vi ska reflektera under det gångna året via en penna på ett papper, skrivkramp är nästan garanterat. Inte det roligaste man kan göra men slappt så jag ska inte klaga.

Allvarligt, hur många blev inte pissförbannade när inte Eric Saade vann i lördags? Jag blev skit sur måste jag säga även om jag och Eric inte delar musiksmak direkt men ändå. Jag trodde absolut att han hade en chans! Men 3:a är inte dåligt det! Han ska vara sjukt stolt över det. Vinnarlåten tyckte jag var helt okej ändå, brukar för det mesta hata alla låtar men länderna hade levererat bättre i år.
 
Jag satt hemma hos Jocke och tittade på Eurovision med han och hans mamma. Måste säga att vi var allihop helt döda när alla bidrag hade sjungit, både jag och Jocke hade ont i huvudet och Lotta höll på att somna men vi gav oss inte utan vi genomled till och med hela röstningen med alla 43 (!) länder. Va gött att gå och lägga sig sen..
Måste bara påpeka innan jag går och lägger mig hur jävla pissdåligt Greklands bidrag var! Herregud...! Nu när jag fått det sagt så ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0