Yesterday

Igår var det födelsedagsfest för Carro som fyllt 19 år! Helt sjukt att folk börjar fylla 19. Gammalt ju haha. Men stort grattis till Carro i efterskott i alla fall!
Det blev en ganska lyckad kväll. Som tur var va Jockes syster bortrest över helgen och hon bor 2 gator upp från Carros kille, där festen var, så passade på att låna lägenheten. Slapp åka buss vilket var underbart! Såklart blev det förfest där också.
Det var en rolig kväll med mycket skratt, dans och prat. Det har varit så mycket på sistone, med sjukdomar hit och dit och detta uttröttande skolarbete som alltid finns i mina tankar, så det var skönt att släppa loss lite med folket!
Nästa fest blir på onsdag då det är studentfest på Sliver, Black & White tema. Ska bli riktigt kul! Johan fyller år då också så vi firar honom samtidigt, två flugor i en smäll! (en fest mindre dock hahaha, fyllomicha) Får se hur pigg man är på torsdag om det blir någon skola eller inte, ska försöka i alla fall!

På lördag är det dags för högskoleprovet. Tänker inte ens förvänta mig att det ska gå bra, speciellt inte på mattedelen då man inte får använda miniräknare (vilket är den bästa uppfinningen EVER btw) så kommer sitta och typ tänka på världens enklaste tal hur länge som helst, min hjärna ger upp direkt när det gäller huvudräkning. Låter lovande det här hahaha! Som tur är har jag Yngwe med mig som stöd under en dags prov.
Well well, nu har jag ignorerat det faktum att jag borde sova lite för länge så nu ska jag göra som förnuftet säger och säga: Godnatt!


Btw, ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timme till sommartid!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0