Är det för mycket att önska sig lite värme?

Sitter och lyssnar på Echo Chamber med The Ark och nu jag blev plötsligt yr och illamående, samma sak i morse. Usch. Orkar inte bli sjuk. Men idag mådde jag inte jätte bra, trött och frös som attan under hela dagen! Jätte jobbigt. Lånade bilen av mamma nör jag slutade så jag kunde komma hem snabbt för jag mådde inte så bra. La mig i soffan och satte på Ally McBeal (älskar!). Till slut somnade jag, jag som aldrig sover mitt på dagen. Kanske bara är något tillfälligt, får hoppas det i alla fall.

Det var ett tag sen jag skrev så en liten uppdate om helgen. I fredags blevd et utgång, inte riktigt som planerat men blev ändå lyckat! Förfestade med Becca, Millan, Niffan och Jessica hemma hos Becca. Vi satt och pratade om allt möjligt och helt plötsligt var klockan halv 11 så vi drog in till stan. Hängde på CENTRUM nån timme, träffade massa folk man kände så det var roligt men saknade min älskling som också var ute så jag och Becca gick till dom en stund på Ztyle. Det stället är underskattat! Kan vara ganska nice där även om många är äldre men live musiken gör att stället får en go känsla. Tummen upp!
Sov i alla fall hos Jocke så det var ganska smidigt. Sen på lördagen åkte jag direkt från Jocke till Robin för att kolla in hans nya lägenhet på Österängen. Gud så vuxet att bo själv! Vill också haha. Det var en riktigt fin lägenhet måste jag säga! Måste vara jätte skönt att bo själv. Ibland i alla fall. 
På kvällen blev det också en spontan tripp till Skillingaryd med Becca. Knappt varit hemma på hela helgen och så komemr jag hem 3.00 på natten. På söndagen blev det upp tidigt (kl 10 haha) för att duscha och göra sig i ordning för lunch hos Jockes morbror ute i Norrahammar. Trevligt och som vanligt rullar man därifrån efter all mat haha. Hemma vid kl 6. Jag var inte hemma mycket denna helgen, flängde fram och tillbaka hela tiden. Underbart!

Okej nu blev det ett tråkigt och dåligt skrivet inlägg men orkar inte riktigt lägga ner något mer än halv energi på att skriva. Ska nog ta och lägga mig snart. Trött.


Ge mig sommar och studenten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0