Stop steling my heart away, you're steling my heart away

Det är en låt som har fastnat hos mig. Jag vet inte varför den har fastnat nu, den har funnits ett tag men just nu har den ettsat sig fast i hjärnan på mig. Ni har den här neranför, spela den medans ni läser vidare.


Var nyss ute och gick med Becca i det sköna vädret. Älskar att gå ut och gå och bara tjöta om allt och inget, vi har alltid massa att prata om! Vi ska försöka gå ut och gå varje dag nu för att aktivera oss lite. Förra året gick vi ut och gick hela tiden och det gav verkligen resultat. Att bara ta en timmes promenad varje dag gör mycket om man ger det lite tid! Ska bli underbart att börja med det igen, har saknat det.

Jag är super taggad för onsdag! Det är studentfest och Johans födelsedag så kommer nog bli en super kväll! Det jobbiga är ju att det är en vardag festen är på men nån gång under 3:dje året måste man väl komma bakis till skolan haha. Om jag kommer upp dvs! (jag ska försöka tvinga mig själv i alla fall..)
Nu ska jag vänta på att min mor kommer hem så hon kan färga håret på mig!



Förresten, jag har även en till goding, (och säg inte att ni aldrig hört den! lyssna den bra bit in för då MÅSTE ni känna igen den!), det är samma artist som sjunger The Riddle. Videorna på youtube dampade så ni får en länk istället!
Gigi D'Agostino – L'Amour Toujours (I Wish Real Peace) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0