Snart är det hej till ett tiondels ton!

Ååh så gott det är att äta haha! Sitter här med lite glass och mumsar. Måste säga att jag hatar att jag inte kan träna nu när jag är förkyld, jag bara äter. Tur att jag har lite bra gener i alla fall som inte gör att jag sväller som en ballong så fort jag äter något men tror att de generna börjar sluta fungera snart, jag utnyttjar dom för mycket! Det är ju så gott..
Jag föredrar dock att äta hemmalagad god mat framför skräpmat och glass. En rikigt god måltid utplånar begären efter mer att äta. Jag är så sugen på grönsaker just nu! När man äter hemma hos Jocke får man alltid en slags blandning av kokade morötter och nån lång grön sak med något konstigt namn, sen har man aromat på. Gudomligt gott att ha till maten av någon anledning.

 

Nej nu ska jag sluta prata om mat! Min morgon var inte den bästa måste jag säga. Behöver inte gå in på detaljer men en hel del illamående ingick så låg på ett iskallt badrumsgolv (kändes inte för jag var så varm) ett tag tills jag kunde åtminstone ställa mig upp och gå och lägga mig igen. Usch. Ingen rolig start på dagen! Hoppas att det inte händer samma sak imorgon.
Det här var kanske värre än pratet om mat haha. Nu ska jag gå och plugga medans jag fortfarande mår bra!

Kommentarer
Postat av: J to the e to the s to the s to the i to the c to the a!!!

Det är faktiskt gott med den blandningen! ^^ Men krya på dig vännen! <3

2011-03-14 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0