Sjukling

Idag när jag vaknade var jag förkyld och hade ont i huvudet. Underbart. Jag hade bara en lektion på morgonen som tur var, så jag kunde åka hem tidigt. Det var jobbigt att bara sitta på en lektion och konsentrera sig, eller försöka i alla fall. Försökte sova så jag skulle må lite bättre men icke, när jag vaknade gick jag och tog tempen och så klar hade jag fått feber också. Så nu mår jag inte jätte bra tyvärr.
Jockes fel alltihop haha. Vi lyckas alltid smitta varandra så att den andre blir sjukare.

Imorgon ska jag besikta min lilla bil och sen kan jag köra den! Det har tagit sin tid men nu ska det äntligen bli av. Hoppas den går igenom bara haha.
Nu ska jag återigen bänka mig framför TV:n och dricka i mängder för att bli frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0