Melodifestivalen måste nämnas

Och så vann Eric Saade Melodifestivalen. Ingen chock där inte.

Satt hemma hos Becca och kollade på Sveriges största musiktävling. Jag tror aldrig att Melodifestivalen har känts så liten som den har gjort i år. Jag menar att den har varit så obetydlig för min del. Jag har inte kollat på en enda delfinal eller andra chansen, har inte ens brytt mig om det. Jag personligen tycker det är lite av en tradition att kolla på Melodifestivalen, och har kollat på den varje år annars men i år blev det inte så. Ganska skönt faktiskt haha. Jag slapp störa mig på stackars Linda Bengtzing som tydligen inte kunde texten till sin låt och jag slapp störa mig på Marie Serneholt som pratade så otroligt bestämt och helkonstigt. Finalen räckte för mig i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0