Klättrar på väggar, saknar sin pojkvän och ser fram emot att Becca kommer!

Haha ja så är det nu för tillfället!
Stannade hemma idag med eftersom skiten inte verkar försvinna men nu har jag knarkat lite piller så nu minsann ska det hålla sig borta! Hatar att vara hemma och vara sjuk, jag är för sprallig för det. Även om jag nog har rekord i att vara soffpotatis så klarar jag inte av att vara hemma och vara sjuk. Såååå tråkigt! Skulle haft prov idag men eftersom jag inte kom till skolan så fixade Yngwe att jag får göra det imorgon istället. Han är bra han! Så nu ägnar jag min tid i detta fängelse med att plugga lite extra till provet nu när jag har tid. Dock ser jag fram emot en lite paus om nån timme eller så för då komemr Becca hit och då blir det massa tjöt. Löveli!

Sen skrev jag ju att jag saknar min pojkvän också. Han är i väg på en skidresa med sin klass och kommer hem på torsdag. Har inte träffat honom sen förra söndagen (!) så längtar ihjäl mig lite nu efter honom haha. Skulle åkt till pappa på fredag egentligen, vilket hade betytt att jag bara kunde träffat honom en snabbis innan jag åkte men nu blir inte det av för min syster kan inte och jag ska jobba på söndag. Så det blev ju både bra och dåligt. Men men, väljer att se det positivt! Har precis fått höra att jag ska med ut på fredag också så helgen kommer nog bli toppen.
Det är så skönt att komma igång och jobba igen! Har inte jobbat på nån månad nu så jag är super taggad. Jag är en jobbnarkoman, därför hatar jag skolan haha. Jag vill vara lite aktiv och inte bara sitta på en stol och lyssna. Sen ska jag jobba nästa torsdag och fredag också. På fredagen är det Håkan Hellström konsert på Folkets Park i Huskvarna och då ska jag jobba! Älskar mitt jobb. Man träffar så mycket rligt folk så jag ser verkligen fram emot det!

Nu ska jag fortsätta plugga tills Becca kommer. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0