@ Jocke

Borde verkligen sitta och plugga istället för att sitta här men som sagt det är ju lite roligare framför datorn. Ni kanske jag tycker är dum i huvudet som sitter vid datorn när jag är hos min pojkvän haha, men ajg ska plugga och ajg förökte göra det med honom bredvid mig men det lyckades inte så bra. Så han ska snart sätta sig vid datorn och nörda sig men pratar i telefon för tillfället så snodde den så länge.
Gjorde inte provet idag för vi hade mer än 3 timmars rast till den så jag gör det imorgon istället, får lite extra pluggtid.
Idag är det äntligen onsdag vilket betyder att det är studentfest på Sliver samt Johans fördelsedag! Var med Viktor och Jocke idag och köpte presenter till honom, helt underbara men tror jag kommer bvara döv innan vi ens kommit in till stan!
Nej men nu ska jag ta tag i pluggandet i minst en timme sen så får det vara bra! Slänger på mig hörlurar och dunkar musik i öronen så jag kan lossas att Jocke inte existerar, sjukt bra tips för er musiktokar btw! Plugg med musik - awesome!
Nu kommer han och kör bort mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0