f r e d a g

Äntligen är den här veckan slut! Har verkligen inte haft en rolig vecka med massa saker som måste göras men nu är den slut och jag älskar det. Ikväll är det tjejkväll och vi ska ut på krogen och härja. UNDERBART.

Igår jobbade jag för första gången på Eko. Det är så skönt att ha hittat ett till jobb och slippa stressa över det. Personalen var jätte trevlig så jag tror att jag kommer trivas väldigt bra! Ska jobba idag igen 12-15 så att jag har koll på allting inför nästa vecka. Sen tar jag helg!

Just nu sitter jag i skolan och är såååååå trött och seg. Nästa lektion ska vi ha svenska och då ska alla hålla argumentations tal. Fick verklig inte ihop något tal så jag hoppas att min lärare är snäll mot mig och låter mig göra det nästa vecka.
Jag hade jätte svårt att hitta ett ämne att prata om, ett ämne som jag faktiskt hade något att säga något om. Det är skit svårt för mig att bara hitta på ett tal, jag föredrar improvisation som under debatter. Då har jag minsann alltid något att säga eftersom jag hör vad andra säger och tänker så poppar det ju upp tankar hos mig med. Men att bara sätt mig ner och spy ut åsikter om ett eget ämne, nej det går inte så bra. Har ju gjort en av två uppgifter i alla fall så hoppas att det är okej haha. Orkar inte bry mig, det är ju helg!

Nu ska jag vara en duktig elev och jobba lite!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Gööött, då kanske vi stöter på varanda ute ikväll ryan ;) Ha en bra kväll!

2011-03-04 @ 14:23:37
URL: http://justninaivarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0