det är sant det dom säger; när man är kär kan man inte tänka klart

Sitter och kämpar. Skolan tar livet av mig, jag hatar den! Vill bara att allt ska ta slut så jag kan få göra lite.. nytta. Känns inte som om jag göra det nu, även om jag gör det. Det är ju mina betyg. Men jag har liksom gett upp och orkar inte kämpa mer än nödvändigt. Vill ha studenten. 

Imorgon ska jag jobba på arken på HLK. Känns skönt att komma igång med jobbet igen. Det har varit så mycket med skolan och sjukdomar så jag har inte hunnit men nu, nu ska jag äntligen få jobba igen. Jag skulle kunna bli en jobbnarkoman. Utan tvekan.

Tycker om vårvädret och hoppas att det håller i sig! Idag var det +10 i stan och jag kan nog inte ens beskriva hur mycket jag ÄLSKAR våren. Finns inget bättre. Värmen efter en lång och kall vinter, snön smälter bort, man byter ut den tjocka jackan mot skinnjackan och njuter av solen. Underbart. Det här vädret får en att glömma allt skolarbete och alla problem man har och man bara njuter. Hoppas det håller i sig. 

 

Att få ett klart svar och koll på läget, det är tydligen för mycket begärt. Jag fortsätter gissa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0