Reunion

Idag träffade jag min gamla kompis Jennie från högstadiet, va så kul att träffa henne igen och catch up. Vi träffas max 2 ggr per år men det måste bli en ändring med det! Det är så lätt att tappa kontakten men det är alltid lika roligt när vi ses. Jag ska se till att hela gänget från den tiden get together och umgås. Låter mycket bättre när man använder dom engelska uttrycken, fråga mig inte varför.

Imorgon ska jag träffa Jessi, som tog körkort idag också så stort grattis till henne! Hela denna veckan kommer bli en enda kompis vecka, träffar någon ny varje dag typ haha. Men det är det som är så bra med lov, man hinner träffa alla kompisar, man har ju så fullt upp när det är skola och så så man hinner inte det så mycket som man kanske skulle vilja.
Jag ska sitta och slappa framför TV:n/datorn resten av kvällen, finns ju inte så mycket annat att göra liksom. Det negativa med lov. Måste hålla igång hela tiden annars blir man lätt uttråkad!

TIPS
Jag måste bara komma med ett bra tips till er hatar ert platta hår! Min lillasyster fick en Volume Master från OBH Nordica Björn Axén tools i julklapp och den är en gudagåva för oss som har svårt att få volym i håret. Det håller ända tills man duschar nästa gång och man slipper spray och allt sånt, helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0