Plugg

Jovisst, jag älskar matte C! Typ.



Idag har haft det en riktigt chilla dag i skolan, 1 lektion! Sen blev det lite träning med en otaggad Andr, jag menar Yngwe haha, och sen fick jag lite hjälp av snillet med matten. Nu sitter jag och kämpar på egen hand och det känns lite bättre faktiskt. Jag skulle känna mig mycket säkrare om jag fick 1 dag till på mig för att gå igenom allt igen nu när jag känner att jag kan det någolunda, jaja. Hoppas att det går bra imorgon på provet!

Imorgon måste jag fixa Landreporten till vårt projektarbete om Afrika i samhäll och geografi. Jo det är jätte roligt det med! Har inte så mycket kvar utan ska bara finslipa det lite och sen kan jag stolt skicka in det i tid!
Det bästa är att vi inte har något alls nästa vecka. Allt är den här veckan (tillomed jobb i helgen i norrköping!) så det blir inte så mycket vila här inte. Hoppas att nästa vecka blir lika lugn som den ser ut att vara just nu. Hade tänkt att ta bilen upp till far i Falun nästa helg och hoppas på lite sällskap. Vi får se hur det blir med den resan.

Jag är extremt festsugen! Sitter och lyssnar på min spotify och lite då och då kommer det riktiga party låtar och man blir lite taggad när man sittre och diggar med till musiken haha. Blir nog inte det på minst 2 veckor dock.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så att jag kan få ta en paus från mitt matteplugg och ta bilen för att åka bort och kolla på min lilla bil. Skynda skynda mor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0