Om 1 månad...

Idag var det inte lätt att komma upp. Jag kunde inte sova igår, jag var för pigg och tankarna snörrade runt i huvudet på mig så det var svårt att slappna av. Jag tror jag somnade halv 2 occh jag skulle upp halv 6, inte konstigt att man är lite seg idag.
Det är det värsta med lov; man vänder på dygnet! Sen när man väl ska upp till skolan efter ett skönt lov så är itne skolan anledningen varför man inte vill gå upp, det är tröttheten. Ja ja, man får väl skylla sig själv. Dock har dom sena kvällarn varit krogrundor etc så det har ju varit värt att vända på dygnet för haha.

Just nu sitter jag i skolan på min sista lektion och drömmer mig bort till Egyptenresan på sportlovet.
Schemat har ju ändrats lite från höstterminen och det har blivit bättre; kortare dagar och mindre håltimmar. Känns faktiskt mycket lättare nu att hinna plugga och allt när man har lite bättre schema så tummen upp till PB för det!

Börjar känna av lite smått huvudvärk, skyller på de konstant pågående arbetet vid datorer. Jag är glad att jag inte går i 1:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0