mysbyxor, musik, plugg. skolan har börjat!

Sitter i köket och pluggar till mitt naturkunskapsprov imorgon. Ska bli skönt att ha gjort det! Jag ska försöka vara lite effektivare med mina arbeten denna sista terminen för det gick inte så bra förra terminen. Att göra klart saker i skolan är inte helt fel. Jag och Sasse gjorde klart vårat arbete till naturen idag och vi har redovisning nästa vecka, hur skönt som helst att inte behöva tänka på det i helgen! Det är bara att komm till skolan på måndag och göra redovisningen utan stress.

Imorgon ska jag till odontologkliniken för att se om jag ska operera min käke. Jag har nämligen ett underbett och kan inte bita ihop mina tänder. Så imorgon får jag besked om det ska göras eller inte. Jag är inte så nervös nu faktiskt, det kommer säkert imorgon. Det är en lite större operation så det är ingen liten strunt sak. På ett sätt hoppas jag att jag får göra den så att jag kan bita ihop tänderna men jag är ändå tveksam eftersom det inte är en skit sak. Jag har med mig Nicke som lite stöd och som sekond opinion. Vi får se hur det går imorgon.
Nu måste jag fortsätta mitt pluggande, ska nog ta en liten paus snart och glo lite på TV med mamma. Är som mest effektiv med pluggandet på kvällen så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0