Lat

Hundra ideér flyger runt i skallen om vad jag kan skriva om men jag orkar inte fokusera, hela dagen har jag bara varit slapp när jag egentligen borde plugga, men som sagt, jag orkar inte skriva något annat än mitt absoluta hat mot att skolan börjar igen. Jag har ett prov jag måste göra som jag skulle gjort förra året men så har jag ett matteprov också och en redovisning. Kanske kan få göra provet från förra året andra veckan på skolåret? suck.
Jag börjar redan känna pressen av skolarbete, innan jag ens börjat! Blir bara mer och mer säker på att jag inte vill plugga efter studenten.

Jag har haft ett bra jullov; Mysiga hemmakvällar, galna krogrundor och underbar nyårsfest, fika med vänner och FRITID! Vad kan man mer begära? Skulle vilja att lovet varade lite längre men någon gång måste man ta tag i den sista terminen.

10/1 - 2011, Back to School!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0