inte så mycket att göra

Städningen är klar. Jag har sorterat alla bilder på datorn så dom är lättare att hitta. Nu då?
Jag ska skjutsa in mamma till stan lite senare och sen blir det nog bara hem och slappa.

Nu är det helg och det är så skönt! Helgen håller i sig ett tag till nu eftersom nästa vecka så har vi praktik, men utan praktik plats blir det ledigt. Enligt mig i alla fall. Jag ska provjobba 2 dagar för att lära mig lite hur det går till och så, jag är ju inte helt oaktiv precis. Kommer ha några ganska sköna veckor framöver;

Vecka 5: Praktik, jobba 2 dagar
Vecka 6: skola mån-tors, fredag morgon flyger vi till Egypten!
Vecka 7: Sportlov, kommer från Egypten hem fredag morgon

Känns bra det här haha.
Är sjukt sugen på att samla ihop gänget och hitta på något; fest eller vad som helst. Kanske blir något redan imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0