Inne eller ute?

Jag skulle aldrig vilja bo i en storstad som Stockholm. Även med alla dess "ute-möjligheter" så skulle jag ändå inte vilja bo där. Ändå är jag en ute tjej! Att bara komma ut ur huset och träffa kompisar över en fika, gå ut på krogen eller shoppa är det jag helst gör, det faktum att man kommer utanför huset är det bästa. Mysiga hemmakvällar i all ära men dom stunder man kommer ihåg är ju inte de mysiga hemmakvällarna, det är kvällarna utanför huset. Myskvällar älskar jag som mest när dom blir en paus från utelivet. Ikväll ska jag ut och det är girls night out för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: The boogies enter the dancefloor!

Sjukt fin kväll! Tack <3

2011-01-08 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0