Helgen och den eventuella resan

Vi letar resor för fullt! Eller ja, mamma och Nicke gör det. Just nu är det USA eller Thailand som gäller men sen är det frågan om vi ska vara borta i 1 eller 2 veckor. Vi får helt enkelt se hur det blirmed det här, jag är bestämd att åka bort i alla fall. Jag ska bli brun!

Helgen har varit fin måste jag säga ändå. Slapp fredagskväll hemma, lördagen spenderades med att städa min lilla bil så nu är den så fin så! Sen åkte jag iväg till Bankeryd och hängde hemma hos Simon med flera. Blev mer en tjejkväll för mig och Julia, tjejprat i timmar men sen blev killarna trött på oss och lät oss inte vara ifred så vi joina dom till slut och det blev Black Jack och All Star hockey fram till kl 3 på natten. 
Men nu är helgen slut för de flesta men jag fortsätter slappa. Praktikveckan börjar nu och jag har bara 2 dagars jobb så resten av dom är jag ledig. Helt okej måste jag säga haha. Så imorgon ska jag nog åka in till gymmet och aktivera mig lite nu efter en slapp helg och sen ska jag köpa hårfärg för nu börjar jag tröttna på min utväxt. Störde mig inte så mycket på den innan men när mamma kommenterade att jag var ful i håret så var det ganska svårt att ignorera haha.



Den som sa att tjejer är mer komplicerade än killar, ljög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0