Gott Nytt 2011!

Nytt år, nya möjligtheter. Eller nåt haha.
Måste säga att 2010 var ett super år men 2011 ska minsann bli ännu bättre! Har ju redan några saker att se fram emot; Egypten resa på sportlovet, balen, studenten och sen kanske eventuellt en utlandsresa med kompisar! Inte helt fel att ha så mycket att se fram emot!
Måste tacka Robin och Karin för att vi fick komma till dom och tacka Oskar för den otroligt goda maten han bjöd på hemma hos honom!

Idag gick jag upp, lite mot min villja faktiskt, vid halv 2 för jag kände att jag kan inte sova hela dagen. Som tur kände Jocke likadant haha, så vi bytte från att ligga och sova i sängen till att ligga halvdöda i soffan och titta på TV. Det bästa men högtider och utekvällar; man har en anledning att lata sig HELA dagen efteråt! Innan jag skulle åka hem gick vi, Nina och Yngwe till George's pizzeria och käkade pizza, vad vore en utekväll utan fettomat dagen efter? Halva nöjet ju haha.
Pizzalukten från det där stället är otrolig! Den satte sig i mitt hår och mina kläder och följde med mig ända hem. Nicke hämtade mig vid bussen och närjag nämnde att jag ätit pizza så var svaret: nehe? hela du stinker ju pizza!
Haha ja, det var ju inte så fräscht kanske så har precis tagit en lång dusch och nu ska jag gå och sova tror jag. Det har varit en utmattande dag så jag måste ta igen mig med min skönhetssömn!

Hoppas att ert nyår var helt super och nu taggar vi ett nytt underbart år!


MITT 2010





(hoppas alla är okej med att bilderna kommer upp här!♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0