Fram och tillbaka, hit och dit

Sitter på 101:an för första gången på säkert 2 veckor. Jag åker alltid med mamma till skolan och hem åker jag också med henne för det mesta. Anledningen att jag sitter på bussen tio i ett på väg hem är att jag ska hämta bilen haha. Sov inte hemma i natt och skulle hämta bilen av mamma på hennes jobb men idag är hon sjuk så nu får jag åka och hämta den. Jag och Yngwe ska fixa med vårt projektarbete idag och behöver bil och sen ska jag, vuxen som jag är, handla innan jag åker hem så bilen är ju att föredra framför bussen! Varför ska det vara så kallt ute!? Jag ville att det skulle börja bli några plusgrader, men icke. Växthuseffekten börjar gå åt det kalla hållet istället. Den behöver nytt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0