Familjedag

Hej och hå ute i det blå! Idag blev det familjen för hela slanten. Lillkusinen fyllde år den 23:e december (förra året haha!) så vi var ju tvungna att fira henne! Trevligt att sitta ner och äta med släkten lite då och då faktiskt.
Vi kommer komma in en sån period när verkligen ALLA fyller år! Första delen av året fyller nästan alla i släkten år utom jag så det blir mycket firande med god mat och tårta! Inte helt fel det haha.

På kvällen satte vi oss ner och spelade Med andra ord. (Tog dock ett litet avbrott i speladet för att hämta lillasyster vid tåget, payback time för alla skjutsningar haha)
För er som inte vet vad det är för spel så går det ut på att du ska förklara ett ord med andra ord helt enkelt! Om du får glassbåt tex så får du inte säga glass eller båt när du förklarar med du får förklara ordet glass och ordet båt för att få ihop det. Okej onödig information men nu vet ni. Det är ett riktigt roligt spel så det rekommenderar jag! 

Imorgon lämnar jag min isolerade håla och drar in till "storstaden" Jönköping för att träffa Nina. Ska bli skit gött att tjöta lite!
Hade tänkt att jag skulle börja träna nu med men såklart blir jag förkyld. Visst det går att träna när man är sjuk, man ska inte göra det men det går, men med min otur så lär jag ju bli ännu sjukare så jag skippar det och hoppas att jag är frisk tills nästa vecka, är ju inte jätte förkyld så jag kan ju alltid hoppas att det går över snabbt. 
Vill verkligen komma igång med min träning nu, har saknat det så mycket! Håller tummarna för att jag ska bli frisk snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0