En vanlig hemmadag förvandlades till en roadtrip

Efter några timmar framför TV:n är jag uttråkad men plötsligt ringer mobilen och Becca och Nina vill att jag ska hänga med till Linköping. Lätt! Så det blev en dag i Linköping och ett besök på Cloetta fabriken. Hade förväntat mig en tråkig dag men tack vare Becca och Nina blev det en rolig dag! Ser inte fram emot den här veckan direkt. Jag skulle jobba tisdag och torsdag men idag ringde dom och sa att jag skulle göra det nästa vecka istället, suck. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra under veckan, kan ju inte träna i 5 timmar så jag får försöka underhålla mig på något sätt när alla andra är i skolan. Ut och gå lite kanske? Något ska jag hitta på i alla fall haha!

Kommentarer
Postat av: Snefot

Va helt awsome! :D

2011-02-01 @ 19:13:22
URL: http://niinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0