Du förkylning? FÖÖÖRSVIIINN!

Japp, så glad är jag i min lilla vän som vägrar ge sig av. Är redan trött på den. Det är inte en bra timing att bli förkyld, nu börjar snart allt skolarbete igen och jag har varken tid eller orka att bli hängig och grinig för en jobbig förkylning. Just nu är den ganska "mild" så får väl hoppas att den inte blir värre!

Idag åkte jag in till stan och åt och fikade med Nina i 3,5 timma. Vi satt på vårt favorit fik Adelante hela tiden. Ett bra tag var vi de ända gästerna och han som jobbade måste ju ha fått höra typ hela vår livshistoria haha! Stackaren, han var säkert glad när vi gick så han slapp höra oss babbla haha.

Jag har fått nog av vintern nu. Jag vill slänga in min vinterjacka i garderoben och dra fram min älskade skinnjacka och mina vita converse! Riktigt trött på att frysa och behöva gå som en kärring på gatan för att det är så halt. Skulle vara helt underbart om det blev vår snabbt i år.
Kommer i och för sig använda mina converse snart, om ca 1 månad drar jag till Egypten! Kommer bli helt underbart att ligga i solen och steka och komma hem och vara brun när alla andra är bleka, eller dom flesta i alla fall.
10 februari bär det av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0