148 dagar till studenten

I onsdags var jag hos odontologkliniken för att få reda på om jag ska operera min käke, fick dock inget besked. Fick bara ta en massa kort i munnen (herregud vilken stor mun jag har!!!!)och svara på en del frågor. Om 2-3 månader får jag reda på om det blir operation eller ej. Får se hur det blir med allt det där!

Idag var mitt första riktiga besök på Sportlife! Första gången jag gick dit (innan jag fick gymkort) var jag inte så jätte taggad på att börja där men när jag gick dit idag, älskade jag det! Hur bra som helst verkligen! Är ju inte helt fel att ha en egen TV framför sig när man är på gåbandet.
Sprang 5 km och gick 2 km. Var så skönt att springa! När man väl kommit förbi hållen så går benen på ren automatik, skulle lätt ha kunnat springa 1 mil haha. Jätte skönt att ha kommit igång med träningen i alla fall!

Första veckan på det sista terminen är snart avslutat. Ja, nu är det verkligen på gång.
Imorgon då ska vi fira min klasskompis som har fyllt år. Det firas med en utekväll med massa folk, kommer nog bli super kul! Fast jag vet inte riktigt om jag orkar vara ute så länge, det är 4:de helgen i rad jag kommer festa i så fall och jag känner mig inte så jätte pepp på det. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0