Velourmupp

Idag gick jag gäspande hemåt för hemma väntar massa plugg, städ och tvätt. Haha men livet är fortfarande bra! Just nu sitter jag och myser i min persikofärgade velourdress från Ullared som jag älskar! Skulle vilja gå i myskläder hela tiden, hoppas det blir modernt snart haha.
Mycket ska göras idag. Jag ska kolla upp lite högskoleutbildningar för nu har jag faktiskt börja intressera mig för det även om det är långt bort. Har lite alternativ som jag funderar på som jag ska kolla upp närmare. Kan vara bra att ha lite koll i alla fall! Lite städning ska minsann göras i mitt rum som inte ser för fint ut för tillfället men man är väl tonåring hihi. Tvätta ska jag också göra så att jag har några kläder. Trivs ju inte så bra att gå naken bland folk så! Plugg blir det också så ska väl ta och börja så jag hinner med allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0