Snart är det semester och otur i turen

Idag åkte jag och Madde inte till stan för att inhandla det sista till resan. Jag var på jakt efter en bikini, vilket verkade vara en omöjlig uppgift så här i februari men jag lyckades faktiskt hitta en som var helt okej! Så nu slipper dom se mig gå naken där nere i Kap Verde haha.
Dagen bara flög förbi och jag kom hem vid 6 tiden. Började packa och ha mig runt 8 tiden. Flög runt som idiot i mitt rum och bollade klädval med min syster. Efter 2 timmar hade jag packat klart och kände mig riktigt nöjd med allt haha. berukar alltid ha sån ångest när jag packar för jag vill ha med mig så mycket men nu var allt jag ville ha med mig lagom för en gångs skull! Måste ju ha lite att välja mellan ju..
Nu är jag nästan helt redo att åka på semester. Måste bara få pussa på min älskling lite innan jag åker haha ♥ Ska träffa honom imorgon och sen på kvällen ska jag svänga förbi Becca där det kommer vara massa människor så ska säga hejdå till dom också hade jag tänkt. Vi åker ju typ 3 imorgon natt hemifrån så jag har saker planerade in i det sista! Kommer sakna folk, men gud så skönt det ska bli att komma iväg!!!

Tyck synd om mig; mina glasögon har gått sönder och dom kan inte fixa dom innan jag åker! Helt sjukt, ena bågen lossnade för ingenting. Jag åkte in dirket när det hände, tejpade dom så länge, och när jag kom dit så sa dom att dom inte hinner fixa dom innan torsdag för dom måste beställa någon del som har lossat. Otur. Så nu får jag ha dom tejpade (med osynlig tejp) under hela resan.  

Vi hämtade hem Nemo idag också. Han har fått bo inne i stan några dagar hos mammas kompis och hennes dotter. Men nu är min lilla plutt hemma där han hör hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0