Sängen, datorn och "flashback" musik

Klockan är 20.52 nu och det är fortfarande "tidigt". Jag var beredd att gå och lägga mig 19.58 för jag var så trött och seg. Lite tidigt så jag sminkade av mig och allt det man måste göra och sen tog jag med datorn till sängen och här sitter jag nu. Mysig musik genom högtalarna och en gäsp då och då.
Jag har haft en lugn söndag. Åkte till Jocke en stund för att lämna mina grejer och umgås lite med Simon, Matilda, Johan, Marcus och Viktor. Ja Jocke också förstås haha.
Man gör inte så mycket på söndagar, eller jag gör inte det i alla fall. Söndagar har en sövande effekt.
Imorgon är det skola som gäller men slutar 10.40 så det är ju ganska skön start efter en ledig vecka! (skulle ju praktiserat men det blev ju som det blev) Nu är det bara 1 vecka kvar sen är det lov igen, då ska jag minsann ha planerat lite saker! Jag skulle ju åkt iväg över lovet men eftersom Egypten är kaos just nu så kan vi inte åka vilket verkligen suger för jag hade verkligen sett fram emot det! Det positiva med det är ju att jag är hemma för Alla hjärtans dag och min och Jockes 8 månaders dag så det är ju inte helt fy skam.
Nu ska jag nog försöka sova lite för nu är det stora gäspar. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0