r e a d y f o r t a k e o f f

Tack till Jessi som jag fikade med idag innan jag var tvungen att åka hem.
Det var en mycket trevlig fika! Den blev lite läskig också. Vi satt och pratade skräckfilmer och hur mycket vi hatade när saker hoppar fram och ljud etc. Jag sitter och pillar med mitt smoothieglas (som egentligen är i genomskinlig kartong typ) och rätt som det är slinter jag och den flyger iväg mot Jessi som hoppar till och blir skit rädd haha. Vi har suttit och skrämt upp varandra så hon blir skit rädd för det! Väldigt roligt var det. 
Skönt att prata av sig med henne lite också och få lite annat perspektiv på mina "problem". Bra att veta att man inte är helt fel ute i alla fall! Tack du ♥

Exakt 03.00 åker vi hemifrån och 06.50, om jag inte minns fel, ska planet gå! Uuuunderbart! Kommer hem den 25:e. Ha det så bra här i kalla Sverige! Sen om en vecka, pussar!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0