På Ica Maxi parkeringen

Ja ni ser ju var jag är någonstans. Jag sitter i bilen och väntar på att mamma och Madde ska bli klara med sitt handlande. Idag har det varit en bra dag. Åkte hem till älsklingen och myste lite. Vi åkte och köpte klyftpotatis och kött till lunch, riktigt gott blev det! Min kille kan laga mat. Det är skit bra för jag både hatar och suger på att laga mat haha. Sen kom Johan förbi. Blev då lite kaffe, prat och kortspel vilket var riktigt trevligt, jag ägde ju dom på kort haha! Imorgon är det fredag, hur härligt som helst. Jag ska hem till Pontus med några i klassen och ha en filmkväll. Kommer nog bli en bra fredag. För er som undrar om jag ska åka till Egypten så nej. Jag vill inte bli mördad. Men det är möjligt att andra resemål är på gång. Får se. Nu är dom tillbaka så nu ska vi åka hem! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0