Kap Verde, No stress!

Kap Verde folkets motto: No stress!
Funkar inte här hemma haha.

Nu är jag alltså hemma efter en avkopplade vecka på Kap Verdes ena ö Sal. Var riktigt skönt att sola och bada men såklart blir jag uttråkad snabbt som attan om jag inte hittar på något så därför kunde jag ju vara något brunare men men.
Orkar inte skriva så mycket för jag är lite smått sur och ska babbla lite med Yngwe så at han får mig på lite gott humör, misslyckas aldrig! För ikväll är det studentfestpå Twin City i stan så nu ska det röjas! Med 1 timmes sömn bakom sig kommer energin komma från övertrötthet förmodligen haha. Med gänget som ska med så blir det nog garanterat underbart!

PARTY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0