I'm just a kid

Har haft en väldigt bra vecka. Har varit jätte mysigt att bo på Ekhagen med Jocke ♥ Har varit väldigt skönt att inte ha några föräldrar som lägger sig i, när man bor själv går allt liksom på automatik för att man vet att man är själv, går väldigt bra! Men nu flyttar jag hem till lilla Skärstad igen.

Börjar känna lite press nu. Det är redan, eller snart, vecka 7 och allt har gått så snabbt. Jag har så mycket jag måste göra, som att ta tag i projektarbetet. Man tror att det är mycket tid men den försvinner så snabbt! Tänk, snart står vi där i våra fina balklänningar och 2 veckor senare i vita klänningar med studentmössorna på. Känns så konstig att man faktiskt ska få uppleva studenten. Har alltid varit så avlägset men nu närmar den sig och det känns konstigt. Allas liv kommer ju förändras jätte mycket bara av att gå ut skolan! Vi slängs bara ut i vuxenlivet. Vi är barn i vuxenlivet. 
Vi ska nog klara av det. Jag har bestämt att studentsommaren ska bli den bästa någonsin i alla fall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0