dumbass ♥

Ååh ibland vill jag bara mörda honom när han ska börja argumentera för att få över mig på hans sida när jag har en väldigt stabil åsikt! Driver mig till vansinne. Ändå funkar vi så bra haha. Opposites attract antar jag!
Går väldigt bra att bo här uppe på Ekhagen, trivs väldigt bra. Dock är den en fågel som låter när man är i köket, jag tror den bor i skorstenen eller precis under kökstaket, något irriterande.

I morse var det skit väder ute! Snö blandat regn och blåste som en hel storm men när man kommer ut efter första lektionen i skolan lyser solen och man får en riktigt vårkänsla. Hoppas att våren kommer tidigt i år för jag längtar efter att ta på mig min skinnjacka! 
Nu ska jag sluta skriva och gå och mysa med mitt pucko till pojkvän haha.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0