Det var bättre förr!

Ni måste ju ändå hålla med om att musiken var bättre förr! Hur mycket bra musik finns det inte som är techno och ihopmixat etc etc, visst jag gillar en del av det, men INGET slår gammal musik! I helgen lyssade jag på så mycket gammal musik som The Supremes, Simon & Garfunkel och massa mer. Grejen med mig är att jag älskar den gammla musiken men inte vet jag vad låtar heter, nej! Kan inte få in denna informationen i huvudet så det är så underbart att ha spotify för när man väl kommer på namnet eller får höra namnet från någon annan så är det ett halleluja moment!
Musik är något som jag inte kan leva utan så jag tackar geniet som kom på spotify, good bless you, som man skulle säga in tha U, S and A haha!
Om ni har några riktiga nostalgilåtar eller bara allmänt bra gamla låtar så kommentera och let me know!
Här får ni en riktigt bra dänga som jag älskar, kan ju inte hjälpa att ryckas med haha, fast det kanske bara är jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0