data data data

Sitter framför dator och ska egentligen jobba med mitt projekt i samhäll och geografi. Går inte riktigt bra för hon jag jobbar med är inte i skolan (no shit!?). Så jag försöker göra lite själv men som sagt, måste nästan vara 2 stycken när man skriver.
Jag vill bara åka hem så att jag kan fixa allt arbete hemma, lättare att konsentrera sig.

Min velighet har nu tagit över och jag lyder den. Jag ska sälja min balklänning och köpa en ny. Hittade en greek goddess klänning, älskar modellen på den klänningen och det var en sådan klänning jag skulle ha från början!
Jag vet jag har en snygg klänning men den är svart och jag vill inte ha svart till balen, trots allt. Mamma blev ju inte så glad men om jag ska trivas så gör jag som jag vill. Så om det är någon som behöver en balklänning i storlek 36 (tror det är det) som är skit snygg i ryggen så hör gärna av er! Eller om ni vet någon som letar så tipsa dom om min klänning! Är i skolan just nu så lägger upp bilder senare idag. Klänningen kommer ligga på blocket.se men också kanske på tradera.com inom kort. I'll let you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0