Äta ute

Skolan är verkligen generös när det kommer till mat, idag är det rotfruktsgratäng eller köttsoppa. "MUMS"! Så idag ska vi äta på kebebaren, trots bristen på pengar. Men va fan, skit samma.
Idag ska jag sova hemma för jag måste städa. Wiie. Men jag längtar till fredag för då smäller det. Antingen ute kväll med tjejerna eller ölkväll med killarna på Ekhagen. Tar nog tjejerna haha ♥ Lördagen blir nog en bakfylledag i vilket fall som helst! 23 minuter kvar av lektionen, ska engagerade mig och vara social istället för att sitta vid datorn. Tjo!

Kommentarer
Postat av: J to the e to the s to the s to the i to the c to the a!!!

Rätta valet säger jag! ;) <3

2011-02-10 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0