Alla Hjärtans Dag

Hej hopp! Hoppas ni alla har haft en underbar Alla Hjärtans Dag med era älsklingar! Dock är dagen inte slut än så fortsätt ha en super mysig dag! Själv blev det här en vanlig dag för mig. Min älskling är troligtvis magsjuk! Inte roligt alls. Om han är det så kan jag inte träffa honom innan jag åker iväg på torsdag, vilket skulle suga! Hoppas att han kryar på sig så vi hinner ses ♥

Så istället för att tillbringa dagen med Jocke så anmälde jag mig till hjälpa mamma med alla hennes miljoner ärenden; handla, växla pengar, sätta in pengar... Lite allt möjligt. Ganska skönt att göra sånt ändå! Dagen går snabbare och men har något att göra haha. sitta och lyssna på musik i bilen mellan de olika ställena, jag känner mig duktig när jag far fram och tillbaka och fixar och har mig! Eftersom jag va to a6 så tog jag ju såklart en sväng förbi H&M och hittade en super söt klänning. Jag är inte så sockersöt av mig men hittade en jeansklännig som jag tycker är riktigt snygg att ha till vita converse, lite avslappnat sådär. Jag har kollat på den jätte länge men har aldrig hittat den i min storlek men nu hade jag tur! Den kostade 299:- så det var inte jätte farligt. Sen är inte jag den enda som gillar den här klänningen utan Kenza också haha. Coolt serru. (Men jag hittade den innan henne, ska poängteras haha!) Sen köpte jag en par solglasögon att ha i Kap Verde också, jag ska ju till solen! Men jag är riktigt nöjd.

Vi har haft lite otur i denna familjen. Egypten resan blev ju inställd pga, ja ni vet, och sen kunde vi inte hitta någon resa för alla bra försvann. Men sen hittade vi änligen en som vi bokade nu till Kap Verde och dit ska vi åka, men så har jag otur; mina glasögon går sönder! Åker in till stan och ska fixa dom men nej, dom går itne att fixa innan vi ska åka på torsdag för dom måste beställa hem någon del som inte hinner komma innan torsdag. Så nu får jag leka Harry Potter och tejpa mina glasögon! Suck.  
Men jag ser fram emot resan i alla fall. Ska banne mig bli brun haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0