Allt går så bra just nu

Har ni någonsin haft den där känslan att allt går åt helvete? Den där känslan då ni kan börja gråta för minsta lilla men försöker hålla tillbaka det? Att ha så mycket att tänka på att det känns som att huvudet ska explodera? Om inte, har ni haft tur!

Min plånbok kommer börja gråta snart; min mobil har blivit stulen! Jag glömde den på skåpet och såklart kom det något pucko förbi och snodde den istället för att lämna in den till vaktmästarna.
Jag ska betala min balklänning som kommer om ca 1 månad, så har egentligen inte råd att köpa en helt ny mobil men nu måste jag ju göra det. Suck
Sen är jag ganska säker på att min engelskalärare hatar mig.



Ska bli underbart att komma bort från Jönköping i helgen! Åker upp till pappa i Falun och älsklingen följer med ♥ Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0