Njuter av lovet

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men mina dumburkdagar blir bara färre och färre. Fast det är ju bra att man inte sitter framför datorn hela tiden!
Lovet har varit bra än så länge, bara... bra. Igår var jag och Madde i Göteborg på en lite shoppingresa som hon fick av mig i present när hon fyllde år. Jag hade inte en tanke på att shoppa egentligen men ett bra fynd gjorde jag i alla fall; kuvertväska till balen. Så nu är det bara klänningen jag väntar på!

Idag var jag på Ryhov för att träffa kirurgen som ska utföra min käkoperation. Han berättade lite vad och hur allt skulle gå till. Innan skulle jag bara operera underkäken men nu blev det också överkäken, ingen big deal men det som var ny information för mig var tiden efetr operationen. Jag måste tydligen ligga på sjukhuset i minst 3 dagar efter operationen, kommer vara svullen och se ut som en apa (inte direkt en nyhet) och jag kommer må piss i minst 1 månad. Känns ju så där när man hör allt det, men det kommer vara värt det.
Nervöst ändå.

Imorgon ska jag jobba på September konserten på Folkets park så det kommer nog bli skit kul!


Kommentarer
Postat av: Monkey

hahah du kommer se ut som mig (apa) :D

2011-04-22 @ 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0